*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 8 maja 2019

3xp

trzy razy na p

do poczytania:
u  Róża Wigeland :

może wystarczyło usunąć ze swojej przestrzeni wszystkich ludzi wnoszących złość, zazdrość, toksyczność i fanatyzm? Byłam w tym usuwaniu bezpardonowa przez wiele lat. Bardzo rzadko dawałam drugą szansę, wybaczałam, ale nie zapominałam krzywd. Wywalałam ze swojego życia bez cienia litości każdego, kto pokusił się zadać mi najmniejszy ból bez względu na to, jak długie, bliskie i zażyłe łączyły nas relacje. Nie brałam jeńców.

bardzo prawdziwe ostatnio zdanie....

do posłuchania:

 Lecz teraz żyjemy na przedmieściach
Bez jakichkolwiek przyjaciół robiących wokół ciebie szum.

do przygotowania:
potrawka z kurczaka,  nazywana również frykas
potrawka z kurczaka,   frykas kaszuby  rosół z kury
ryż, sos przygotowany na bazie rosołu z kury rodzynek i agrestu ze słoika, mięso kurze,
danie spotykane tylko na Kaszubach, danie na spotkania RODZINNE- chrzciny, przyjęcia i wesela.Na Urodziny, Rocznice i różne rodzinne spotkania przygotują  ten obiad.

7 komentarzy:

  1. Świetna muzyka. Nie znałam :-) A rosół mnie zaskoczył. Rodzynki i agrest? Nigdy bym nie wpadła na takie połączenie.
    No cóż, czyszczenie przestrzeni trzeba robić. Dla higieny Serca własnego. Choć to trudne czasem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. energetycznie, poznałam przy okazji.Trafiłam na zdjęcie, ze Młodzi tańczyli ślubny taniec do tej piosenki. I wsiąkłam słucham i się wkręcam...

      Potrawki z kurczaka nie jadłaś? na Kaszubach spróbuj koniecznie. Może kiedyś dla Ciebie będę ją mogła zrobić. Wiejska kura się znajdzie do rosołu na pewno. :D

      Usuń
  2. Pyszne danie! Piosenka sympatyczna!
    Oczyszczanie przestrzeni jest nie raz trudne,ale konieczne.
    Pozdrawiam. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie mialam w niedziele potrawke na obiad. Jedna u mnie zmiana bo nikt nie lubi agrestu, wiec za rada pewnej weselnej kucharki dodaje zamiast niego ananasa z puszki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agrest to ja uwielbiam w potrawce. i wszystkich katuję. Podaję sparzone rodzynki i agrest w osobnych miseczkach, każdy bierze co chce. I ananasa też wyprubuję, u nas często stosują do dekoracji pomarańcze i brzoskwinie z puszki. Ananas to do słodkiej sałatki z pozostałego ryżu i mięsa drobiowego, na czas sałatek i kawy. Dziękuję za podpowiedź. Wypróbuję dla naszych .... :)

      Usuń
  4. Takie danie kojarzy mi się z imprezami u Dziadków:) Tylko bez agrestu same rodzynki. Do dekoracji chyba raczej pamiętam mandarynki ale pewna nie jestem.
    Ps. Piosenka niestety mi się nie wyświetla:(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...