*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 13 maja 2019

3xp

****************** o wodzie będzie....


do przemyślenia;

lata 80?       
.....  kto Ci na starość poda szklankę wody

do picia:
woda najlepsza na wszystko? 

do przygotowania:
ostatnio popularne bardzo i polecane wszędzie:
wody smakowe: ziołowo- owocowe:
woda smakowa: pomarańcza, cytryna mięta
woda smakowa: pomarańcza, cytryna mięta



czy tak przygotowana karafka może stać do dnia następnego? oto jest pytanie.....

3 komentarze:

  1. To ja ci wrzucę taki film o wodzie :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=6PhnDviC4lE&t=355s

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma szans żeby u nas wystała. Wypite w moment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do proponowanego linka zajrzałam ale przeczytałam z 5 zdań i dałam sobie spokój. Nie każda rodzina to patologia.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...