*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 25 października 2018

przyda się 12

Programator czasowy.

Czasami spotykamy w sklepach lub ktoś się pozbywa takie lub podobne urządzenie:



warto wtedy zaopatrzyć się w programator czasowy. My mamy ich w domu kilka:
  • w kurniku włączamy światło kurom od 6 do 7 godz i po południu od 17 do 20 gdy jest ciemno
  • moje "kottonbale" włącza gdy robi się szarawo ok 17 i gasi ok 23
  • adwentowe światło na oknie podobnie z rana przed roratami i po południem do wieczora
  • zimowa choinka na podwórku zapalna jest podobnie jak światło u kur
Zakup tego urządzenia znacznie ułatwiło oszczędzanie prądu i zimowe doświetlanie ciemnych pomieszczeń.





najprostszy programator czasowy 

3 komentarze:

  1. Taki dla kur to bardzo dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo funkcjonalne i pożyteczne urządzenie.Ja mam coś takiego przy bojlerze. Pozdrawiam w deszczowy czwartek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki w łazience,bo mam termę-różnica w rachunkach istotna,bo tak to terma na okrągło podłączona była

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...