*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 22 października 2018

dziewczyny na wejskie.....

.... mi nigdy nikt nie podpowiedział, może Której z Was się przyda! Przejrzyjcie Kalendarz około dnia terminu porodu. Może dzieć sobie imię przyniesie. Podpowiedziała mi to Teściowa.przykładowo: Imię dała życiowe, a na drugie patrona Dnia urodzin.!!!!  pierwszego stycznia to mieczysława, więc Jan Mieczysław mu będzie.

oPISÓW OSZCZĘDZĘ, MAŁA PODPOWIEDŻ TO MIAŁA BYĆ. .... MOŻE KOMUŚ TAKA POMOC POTRZEBNA :d

więc Antoni Filip można dzieciaka nazwać :D- to tylko mała sugestia, każdy własnym życiem przecież żyje.......





***********************************************************

Najpopularniejsze imiona dla chłopców w pierwszym półroczu 2018 r.

Jeśli nie chcesz, aby twój syn spotykał rówieśników o tym samym imieniu, lepiej zapomnij o Antonim, Jakubie czy Janie - to te imiona znalazły się na podium. Popularne imiona to także Adam, Stanisław, Marcel, Michał, są tuż za pierwszą dziesiątką.

Które imiona nadawano chłopcom najczęściej? Oto pierwsza dziesiątka:

    Antoni - to imię otrzymało 4577 chłopców
    Jakub (4398)
    Jan (4042)
    Szymon (3966)
    Aleksander (3675)
    Franciszek (3435)
    Filip (2998)
    Wojciech (2923)
    Mikołaj (2877)
    Kacper (2720)
Więcej: http://www.edziecko.pl/rodzice/7,79361,23639486,najpopularniejsze-imiona-dla-dzieci-w-pierwszym-polroczu-2018.html

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam jak zacząć...
    Mój pierworodny ma imię jakie mnie z mężem wspólnie się podobało, drugi ma imię po wspólnym dziadku - czyli mąż i ja szukaliśmy tego samego imienia w naszych rodzinach.

    Ale jeśli chodzi o nadawanie imion u zwykłych ludzi to dawniej córce dawała imię matka, a synkowi analogicznie ojciec. Za czasów mojej babci to imiona dzieci tworzyło się od imienia rodziców. Jak tata miał na imię Stanisław a urodziła się dziewczynka to była Stanisława, Henryk-Hemryka. Nie wiem jak było z chłopcami, oni chyba wtedy dostawali imię po ojcu... albo po dziadku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam imię po zmarłej córce,ponoć to gwarantuje,że będzie dobrze, a drugie po babce.Swojej córce dałam jakie nam się podobało, drugiego imienia nie dostała. Bardzo mnie się spodobało "oPISÓW OSZCZĘDZĘ". Z kalendarza na pewno nie wybrałabym Korduli,ale Salomea- ładne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżukolczasty, co ludzie nawymyślali...GLICERIA! Moi chłopcy mają imiona po bohaterach K. Siesickiej :-) A mnie nazwała położna. Na drugie mama wymyśliła, że nazwie mnie Róża. Pięknie, co nie? A przy chrzcie ksiądz powiedział, że nie ma takiego imienia u katolików i zostałam Rozalią...olaboga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już chyba jest takie imię, bo w mojej rodzinie rośnie (ochrzczona) Różyczka.Ja mam drugie z kalendarza:(

      Usuń
    2. oooo...miłość do Słowackiego czasem może uprzykrzyć życie. Ja myślę, że ten ksiądz to sam sobie tak wymyślił. Burak jeden.

      Usuń
  4. Moja Babcia stoczyła bój z moim ojcem o imię Honorata, bo w dniu Honoraty się urodziłam, ale....??!! wygrał ojciec, nadając mi imię po swojej ciotce ;(

    Ps. nie przepadam za tym imieniem :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...