*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 18 lipca 2018

o drożdżowych...

na przepis pewnie trzeba poczekać:
na 12 godzin w lodówce- drożdżówka

pięknie opisane:
na pizze- jaworowa magia pizzowa

świetne na wakacyjne wyprawy w gronie rodzinnym lub znajomych:
na rogaliki zośki

u Jareckiej, potrzebuje Dziewczyna sporą porcję:
drożdżowe dla leniwych

kuch, tak na drożdżówkę mówili na Kaszubach, to zdecydowanie ulubione ciasto w okolicy.....

i ostatnio:
drożdżówka gosi, testy bardzo pozytywne (nawet 10 maleńkich jajek od młodych kur można dorzucić)

ile to ja się nasłuchałam, że takie ciasto zrobiłam, a ono wcale nie słodkie... tegorocznym miodem dosładzałam/ polewałam................... , bo o kruszonce na śmierć zapomniałam, -zjedzone słodkości były jednak....

3 komentarze:

  1. Drożdżowe to obok sernika i makowca moje ulubione ciasto. Chętnie jadam, nigdy nie piekłam. Jeżeli ciasto zostało zjedzone, to znaczy, że ani brak kruszonki, ani zbyt mała ilość cukru smakowi nie zaszkodziło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu fajne i proste przepisy... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. W robieniu ciasta drożdżowego jest cos magicznego. I zawsze ta mała doza niepewnosci - urośnie, czy nie urośnie...?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...