*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 13 kwietnia 2018

3xp

do posłuchania:
Calum Scott   i Leona Lewis

"Pokonałbym każdą górę
I przepłynął każdy ocean
Tylko po to, by być z tobą"


do poczytania:

"LIST" OD MOJEJ BABCI

 "Sytuacja życiowa zmusiła nas (mnie i mojego męża) do przeprowadzenia się z 4-pokojowego domku z ogródkiem - do córki i zięcia.

 

do przygotowania:

szybki i prosty sposób na smaczny obiad  myjemy i solimy rybę obieramy i wstawiamy ziemniaki
smażony pstrąg z ziemniakami i sosem do ryb

 

szybki prosty i smaczny obiad 
  • myjemy i solimy rybę
  • obieramy i wstawiamy ziemniaki 
  • przygotowujemy szybki sos do smażonej ryby z kostki rosołowej
  • smażymy rybę
  • wykładamy na miseczkę kapustę kiszoną, dodajemy oliwę, trochę cukru i pieprzu
  • ziemniaki powinny być ugotowane, ryba usmażona. Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...