*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 27 marca 2018

sito....

... nie mam pojęcia na jakiej zasadzie mój mózg robi odsiew!
  • pamięta wybiórczo
  • niektóre informacje pomija
  • po raz kolejny sądziłam, że chleba na dziś i jutro, w szufladzie jest dosyć. Nie było niestety!
kłopoty niestety z tego powodu mam...

5 komentarzy:

  1. W pierwszą niehandlową niedzielę też zostałam bez chleba, bo sobotniego wieczora, zapomniałam poprosić syna o jego kupno. Na szczęście rodzina siostry podzieliła się zapasem. Tobie i sobie życzę, aby nasza pamięć nigdy nie zapomniała o tym podstawowym pokarmie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pocieszasz, myslałam, ze tylko ja tak mam :D

      Usuń
  2. Też mi sie zdarza zapomnieć o oczywistych rzeczch. Cóz, człowiek ma za dużo do pamiętania. Ot i wszystko!:-)
    P.S.
    Ale pamiętam o tym, co Ci obiecałam i informuję niniejszym, że jest już nowy odcinek Karczmy!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poleciałam, bo tak przedświątecznie to dopiero przy niedzieli pewnie mogłabym zajrzeć. :D dziekuję...

      Usuń
  3. U nas na szczęście jak zabraknie chleba, to nikt nie robi kłopotów, tego Ci życzę, wtedy mąż szybko kręci naleśniki :) albo jedzie po bułki :P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...