*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 26 marca 2018

3xp

do poczytania:
dekoracje okien na Wielkanoc

do posłuchania:

Zdjąłem kwiaty z supermarketu z parapetu
Wylałem wczorajszą herbatę z kubka

do przygotowania:

deser bez kalorii

galaretka z herbatki owocowej z bananem
wypróbowane z herbatką malinową, dodałam cukier, ale muszę się rozejrzeć za stewią

5 komentarzy:

  1. Hejka :) Miłego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na galaretkę bez kalorii. Stewię mam, więc na pewno wypróbuję. Mam też sporo pomrozonych malin. Zrobię nam na święta galaretki malinowej. A moze i sernik z taką galaretką - wszystko rzecz jasna bez cukru?!:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wielkanocnym stole obok tradycyjnych dań znajdą się pewnie ogórki po kartusku i deser bez kalorii, ale przede wszystkim niech biesiadnikom nie zabraknie zdrowia, dobrego dobrego nastroju i miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Utworek do posłuchania-piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały ten utworek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...