*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 13 marca 2018

dwadziescia pięć lat minęło?

minęło tyle lat...
i mieszkałam te lata z alicją....
moja blogowa piosenka- jest związana typowo z blogiem, słucham często. :)


i BB polubiłam, i eM polubiłam i czytam,   , i  OLGA, i mama Maminka tu była, dziewczyny. Dziękuję, bardzo dziękuję.l

12 komentarzy:

  1. Srebrna Alis :) niechaj Ci się wiedzie pięknie !!!!!

    Kwa, kwa,
    BB

    OdpowiedzUsuń
  2. Najszczersze życzenia powodzenia z okazji pięknego jubileuszu. Niechaj następne będą równie zacne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziękowania i usmiech podsyłam. pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze Alis na ten 25 rok życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25 rok życia w swoim własnym miejscu. W swoim wybudowanynym domu. To inne doświadczenia, inne życie.

      Usuń
  4. Życzę dalszych wspaniałych lat na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.... bardzo dziękuję. Lubię do Ciebie zaglądac bo i tam codzienność- ta bliska, najbliższa :)

      Usuń
  5. Miej wspaniały czas :)

    Dobrze, że jesteś. Twoje ptactwo nielotne uwielbiam, Renę wspominam za każdym razem, jak widzę kaczki. Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówiliśmy kaczkę czubatą z tegorocznego gniazda. I mnie brakuje przyjaciółki do ochrony. Tak lubię ochraniać. Już zapowiedziałam: z dożywociem kaczka bedzie!!!!

      Usuń
  6. 25 lat w Twoim domu na wsi? Oj, szmat czasu, ale ten czas tak szybko leci - nie wiadomo kiedy i już lata całe za nami.A ile przed nami? Oby co najmniej tyle samo a jeszcze lepiej dwa razy tyle!:-)
    A Twój blogowy domek jest miły i przyjazny. Dobrze tu wpaść i zamyślić się!:-))
    Ciepłe pozdrowienia, Alis!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci Olgo dziękuję za miłe słowa. Ich wartość cenniejsza od klejnotów przeróżnych. Serdeczności podsyłam- łap pełne garscie: uśmiechy dla Cezarego, czochranie dla psiaków, dobre słowo dla stada. Pozdrowienia wesołe również...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...