*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 26 grudnia 2017

3xp

do poczytania:
 mądrze opisane:
cieszę się, że było nam dane

do posłuchania:

Gore Gwiazda

 

do przygotowania:

na świąteczne popołudnie: ciasto, dobra ryba i dzbanek gorącej wody z cytryną.... 

(wirusy znikajcie....)

na świąteczne popołudnie: ciasto, dobra ryba i dzbanek gorącej wody z cytryną....


 

2 komentarze:

  1. Bardzo smakowite wszystko!Z przyjemnością zjadłabym ciasta z galaretką, bo u mnie takowego nie ma. A ta ryba? Może to pstrąg wędzony?Poczytałam , posłuchałam, czyli w świątecznych odwiedzinach u Ciebie byłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. to miłe gościć Cię choc przez chwilę...... :)
    oczywiście to pstrąg. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...