*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 30 września 2017

za granicą....

określenia dla codzienności- praca za granicą... dom i rodzina tu...
(wszyscy wiedzą: Niemcy, Holandia, Austria, Anglia, Norwegia, Szwecja)- za granicą: codzienność i praca.....
  • dobrze...
  • normalnie...
  • znośnie....
  • muszę TU przetrwać
  • mam TU wrócić

dobrze posiedzieć do północy.... wypłakać żale,.... opowiedzieć..... wysłuchać..., posłuchać... pocieszyć.....
można po babsku, .... opowiedzieć o trudnych momentach.........

3 komentarze:

  1. praca za granicą to trudny temat - z jednej strony błogosławieństwo, bo status materialny znacznie się poprawia, z drugiej jednak to przekleństwo - rozłąka powoduje osłabienie więzi rodzinnych a niejednokrotnie rozpad wielu małżeństw...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, z perspektywy, że żadne pieniądze nie zastąpią dziecku rodziców, albo bliskości. Więc się emigruje z rodziną albo się odchodzi, bo długie rozłąki źle się kończą i żadne gadki po basku nie pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam doświadczenia w tej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...