*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 7 września 2017

inspiracje...

czasem zaskoczona znajduję je w różnych miejscach:

Powzięcie postanowienia dotyczącego codziennego umieszczania postów pomaga mi utrzymać pion i nabrać systematyczności, co bardzo sobie cenię.
tekst znaleziony u Karioki

a już chciałam się poddać, napisanie kilku zdań codziennie wydawało mi się nie do  zrealizowania.
Bariera rosła, ale już chyba udało mi się ją odczarować....


zwykłej najprawdziwszej rozmowy potrzebuję..... poukładać mądrze kilka wątków po prostu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...