*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 31 lipca 2015

rysa

świetna owocarka  nie posłuży mi już do podawania owoców, nie mam pojęcia skąd wzięła się rysa przez środek wgłębienia. Z żalem przeznaczyłam ją do kontenera na szkło....

owocarka
Cieszyła oczy tylko dni kilka, a tak mi się podobała......, prezent był ....


owocarka miała 1 litr pojemności,

12 komentarzy:

  1. Jeśli darczyńca był szczery i takaż intencja, to rysa na szkle jest złośliwością przedmiotów martwych ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i skąd tu wiedzieć czy szczery to był prezent?

      Usuń
    2. Myślę, że to się czuje, kiedy się prezent otrzymuje :) Po słowach, gestach, okolicznościach.
      Ja tam może jestem naiwna, ale wolę wierzyć w dobre intencje :)

      Usuń
  2. Szkoda owocarki ale cóż szkło bywa kruche.Przynajmniej wiesz jaki prezent mają Tobie ofiarować bliscy.

    OdpowiedzUsuń
  3. no! szkoda! piękna była!!!

    kruchość szkła jest oczywista i nie ma to nic wspólnego ze szczerością darczyńcy, no chyba żeby.... ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam, że nie tylko Ty jesteś tego zdania :)
      tak mi się podobała, że z tego żalu zmyślam. A zaskoczona prezentem byłam, bo to świadczyło, że darczynca był bardzo uważny i wiedział, ze mi się strasznie podobała wcześniej.

      Usuń
  4. szkło to szkło

    ze szczerością rysy nie mają nic wspólnego

    kup nową :) a może dostaniesz inną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi sie właśnie podobała, że kupić chciałam, a tu w prezencie była :)

      już szukam, żeby kupić :)))))))

      Usuń
  5. zajrzyj do gizowego sklepu, chociaż oni teraz na jarmarku dominikańskim są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...