*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 10 lipca 2015

w lipcu Siedmiu Braci przepowiada, ile tygodni popada

10 lipca według tradycji możemy przepowiedzieć pogodę na nadchodzące 7 tygodni.
Siedmiu Braci Śpiących tak określamy ten dzień w moich stronach :)

ostatnio ta prognoza u nas sprawdziła się dobrze, więc może w tym roku również przysłowie się sprawdzi.

Siedmiu Braci przepowiada, ile tygodni popada
lipcowe czereśnie, papierówki, brzoskwinie i  w kształcie płaskiego orzeszka z języczkowatym skrzydełkiem owoce jesionu

4 komentarze:

  1. blogger zaszalał, zamieścił moje dwa posty. No może nie jestem bez winy :) to w komentarzach pogodę sobie zapiszę, będzie dokładna z godziną :)
    - w nocny deszcz dosyć obfity, zimno, ranek z przejaśnieniami słonecznymi
    - przelotne opady ok 10

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 tygodni deszczowych i mglistych?

    OdpowiedzUsuń
  3. no to już pozamiatane - u mnie było cholernie zimno, 11 stopni C, wiatr szalał potęgując zimno no i lało .... :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...