*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 17 stycznia 2015

wyzwanie u Rudej

ZIMOWE WYZWANIE KREATYWNE

 

zmobilizowała mnie , nie na 30 zdjęć, ale kilka przygotowałam:

1 w oknie, w świetle, w ...

4 blisko, blisko? czego? siebie?

5 na okrągło, dziś czy dawno temu?

9 kształty: prostokąt, koło, okrąg

13 błysk, ale wśród ludzi

17 w drodze zimą

21 detal ciastko? herbata? nie! najważniejsza jest poezja

28 ludzie - pionki same nie zmienią pozycji... gra zakończona...

8 komentarzy:

  1. Świetne, jak zawsze pomysłowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko zabawa, bo technicznie to niestety cudów nie ma i nie będzie.... :)
      ale pochwała miła, dziękuję :)

      Usuń
  2. Na prawdę kreatywnie. Na okrągło jest super :) Zresztą droga również,a właściwie wszytko mi się podoba :)
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka zabawa zimowa, bo zdolności foto u mnie żadnych, bardziej liczę na znaczenie zdjęć: każde ma kilka podtekstów i kilka znaczeń.

      Usuń
  3. :) 13 to moja szczęśliwa liczba :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi faworyci to 5 i 28 ;) Widziałam zabawę u Rudej ale nie dałam rady się zmobilizować! Gratulacje, że Tobie się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, gdzie mi do Waszych zdjęć. Jeszcze teraz te zimowe, wszystko żółte od sztucznego światła :).

      U Was to przyjemnie popatrzeć. Przy dwóch maluchach pracy sporo, nie dziw, ze padasz na nos. Nadzieja w tym, że nie Ty jedna i z każdym dniem są starsi, więc będzie lepiej. Będzie jeszcze dzień, że na rzęsach pochodzisz :))))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...