*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 23 stycznia 2015

dobro wokół nas II

Już zbierałam okruchy szczęścia, pozbieram znowu:
  • nowa komórka od Gwiazdora, informacja dla mnie: nagrałam taka piękną przyrodę,... przez 4 minuty, jedziemy przez pole, tam tylko śnieg był..... Specjalnie, żeby Ci pokazać. ( zdębiałam, jaka radość- życzę każdemu.....)- obejrzałyśmy z Ulijanką cały filmik
  • tyle życzliwych i ciepłych komentarzy na blogu. Roztapiają śnieg, rozgrzewają moje serce i grzeją jak promienie słońca. Przyjmijcie serdeczne dziękuję...
  • w Sylwestra dostałam od Pani M. spory kawałek swojskiego chleba, pełen ziaren: słonecznika, dyni, płatków owsianych, siemienia i nie wiem co tam jeszcze było (to dopiero była radość, nie wiedziałam jak podziękować)
  • na 33 urodziny z zaskoczenia podrzuciłam A. martini (wyraz zaskoczenia i radości nawet mnie niesamowicie zaskoczył)
  • kartka świąteczna i niesamowite upominki od eM, MM i BB, które dały mi tyle radości, że mimo zimy, kilka razy dziennie ciepło o nich myślę.
I tu wspaniale wpisuje się w temat piękny, styczniowy, pełen codzienności post u Olgi Jawor, ( część druga ) o blogowaniu i jego dobrych stronach. Przeczytanie go również sprawiło mi dużo radości.


dobro wokół nas jest !!!

Nie idealizuję życia, mam takie same problemy w życiu jak wszyscy,
 po prostu staram się nie sięgać chmur, a dostrzegać to co jest blisko.

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uśmiechniętego z dobrym tekstem na blogu: to u Ciebie, jak zawsze :)

      pozdrawiam z uśmiechem

      Usuń
  2. Jak człowiekowi bardzo potrzeba takich serdecznych, bezinteresownych przejawów dobra! czasem tkwi sie w jakimś zastoju, niewierze w dobry los, w zwątpieniu w sens...I nagle pojawia sie jakis promień. Nie pozwalajmy mu zniknąc zbyt szybko!
    Pozdrawiam Cie ciepło Alis, dziękuje za serdeczne słowa dla mnie i zycze Ci wielu dobrych chwilek - brylancików!:-))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Twój blog przesyła dobre wieści, myśli, teraźniejszość, teraz zimową porą, można poczytać, pomyśleć, popisać. Można poczuć niesamowite zimowe ciepło i wsparcie. Takie prawdziwe przemyślenia dają siłę i chęć do pisania na blogu. Moje codzienne JA też będę jeszcze opisywać, chociaż czasem trudno opublikować mi post.

      Usuń
  3. Od Ciebie bije tyle radości i energii, że nie da się nie uśmiechnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ciebie tez zaglądam po dobre wieści.. i są. Pobiegnę znów przeczytać nowy post :)))

      Usuń
  4. I ja się cieszę z tego dobra wokół nas, to rzeczywiście daje nam tyle pozytywnych emocji, buduje lepszy obraz świata.
    Uściski gorące Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natłok negatywnych informacji jest tak duży i tak przytłacza, że czas się bronić. SĄ inne wartości, MAMY inne rzeczy, które nas cieszą, usmiecham się, chociaż przez jakiś czas w ciągu dnia !

      Tez ściskam A.

      Usuń
  5. Alicjo, Jesteś po prostu sobą! a to, w tym sztucznym i dziwnym świecie jest dla mnie takie ważne! Bardzo sobie cenię takich ludzi jak Ty :))...odsyłam do mojego profilu, tam słowo klucz jest napisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wędruję przez Twój profil, i byłam kilka razy trafić nie mogę... podpowiedzi... poproszę, bo nie dam rady...

      A popołudnie miałam cudowne, pierwsza linijka okruchów III gotowa, ale się zgrały w czasie.....

      dziewczyny....... :)

      Usuń
    2. "Ludzie zwyczajni i zrównoważeni są dla mnie lekiem na całe zło".

      :***

      Usuń
    3. a też sobie to motto przypisywałam.
      pomagać tym, którzy mają problem,
      siły czerpać od tych, którzy ją mają....


      A. :) dziękuję

      Usuń
  6. Mam dla Ciebie muzyczkę

    https://www.youtube.com/watch?v=eRjm9dupL1k

    taki energetyczny uścisk... i cieszę się, że jesteś, wciąż i wciąż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alis a u Ciebie jak zwykle pozytywnie! Cieszę się, że to czytam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...