*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 1 grudnia 2014

dwadzieścia cztery dni grudnia

to tylko trzy i pół tygodnia....

Do zrobienia rożków używamy już trzeci rok, stary zapisany podręcznik szkolny. I wstążkę lub sznurek. W tym roku modny wszędzie sznurek w biało czerwonym kolorze.

Plansza adwentowa i obrazki będą takie.


PS
komentarz do biało czerwonego sznurka:
- byłaś u notariusza i oskubałaś wszystkie akty ze sznurka?
- nie, rolka w naszym osiedlowym sklepie kosztowała 4.20

12 komentarzy:

  1. Wczoraj moje 27-mio letnie dzieciątko powiedziało ze smutkiem: Jutro 1 grudnia, a ja nie dostałem kalendarza adwentowego :(
    Zrobię mu dziś rożki - niespodzianki :) Buziaki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I popieram miało 100 procent racji!
      Rożek pojemny jest, obdzielisz wszystkich :)
      Ja wkładam po cztery cukierki, i w razie potrzeby dokładam aby poczęstować przychodzących. Dziś potrzebowałam już pięciu cukierków, zaraz idę dołożyć do rożka jeszcze z 3 dla popołudniowych domowników i gości :)

      Usuń
  2. W sumie to już 3,5 tygodnia i święta :) muszę wianek adwentowy na drzwi powiesić :* kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może faktycznie zmienię tytuł :24 dni grudnia, bo chyba masz rację, dzięki :))))

      Usuń
  3. Wybacz moją nieznajomość ale te rożki to pełnią taką samą rolę jak czekoladowy kalendarz adwentowy (ten z okienkami)? ps. sznurek wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie
    masz masę inspiracji tu: https://www.google.pl/search?q=adventskalender+diy&client=firefox-a&hs=RPo&rls=org.mozilla:pl:official&channel=nts&biw=1440&bih=742&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=oXl8VN_YM6K-ygP06IHQAg&ved=0CB8QsAQ
    ja postawiłam na recykling używanej książki oraz samodzielne wykonanie: rożków, dziurek i napisów

    niestety nie będą wyglądać jak na większości blogów, ale jest cudny i mieści po kilka cukierków dziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie masz czasem uszytych 24 kieszonek?
      :)))

      Usuń
    2. Świetny pomysł! Kieszonki mam tyko dwie i krzywe jak cholera no ale taka 15 i następne pewnie wyglądałyby już lepiej :) Może mnie zmotywujesz do szycia ;)

      Usuń
    3. spróbuj i pokaz na blogu, bo po to jest, żeby te małe radości zapisac i za rok, może dwa do nich wrócić...

      jak ja bym chciała umieć szyć, ale to zadanie zapisze na następny grudzień....

      wspierasz mnie, możesz się cieszyć
      udanej środy dla WAS

      Usuń
  5. Baaaardzo pomysłowy kalendarz :))

    Pozdrawiam ciepło :)) , i też grudniowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto było tu zajrzeć. Sprawiłaś mi miłą niespodziankę komentarzem. Dziękuję :)

      Usuń
  6. http://clementinelamandarine.com/blog/2012/11/10/calendrier-de-lavent/

    link do inspiracji

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...