*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 6 grudnia 2014

wciąż o tym samym myślę

 Mikołaj ? niiiieeee....

ja tylko o rybach w tym sezonie
(jeszcze o rybach napiszę, bo ślina mi cieknie, gdy o nich pomyślę .....)

dorsz karas okonek pstrąg wędzony
dorsz, karaś,
dorsz, okonek, pstrąg 
obojętnie morska, słodkowodna czy rzeczna => jeszcze nigdy nie smakowały mi tak cudnie ryby....
obojętnie smażona, pieczona czy wędzona...


rybę zjem....    .....poproszę.........

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam ryby! Wędzone i smażone! Nie przepadam tylko za pieczonymi i karpiem w galarecie. Ale smaka narobiłaś tym postem! Czekam teraz na wigilię ;) Mikołajkowe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Was Mikołajkowo pozdrawiam :)
      Najbardziej lubię ostatnio rybę zapieczoną w folii aluminiowej, smak i ten zapach..........

      Usuń
  2. Jestem spod znaku ryb :) Dwóch :) i może dlatego nie lubię jeść ryb, tak jak kaczek :) O , losie... Szczerze mówiąc w ogóle nie przepadam za mięsem, czyli za tym co ma oczy. Za to słodycze uwielbiam. I wyglądam tak jak uwielbiam. Jak pączek, a nie jak szczupak :) Smacznego, chrypiącego, pachnącego posiłku - Alis.
    I uściski też :) Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak! Ryby tak! Jak najbardziej! jednak morskie wolę bardziej, a ze słodkowodnych karpia!

    Ależ wyżerka tam u Ciebie :)

    Pozdrawiam mikołajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak za mną te ryby chodzą, a raczej płyną...

      ryby i ryby bym jadła.
      :)
      i lecę do Ciebie, bo na pasku Cię widzę

      Usuń
  4. Makaronu z rybą mi się zachciało... ależ jesteś dzisiaj sugestywna

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa tygodnie temu jadłam przepysznego, smazonego łososia! No po prostu niebo w gębie! Teraz czekam do wigilii zeby znowu poczuć ten boski smak! Ach, czemuz ryby w Polsce sa takie drogie???!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepysznego, smazonego łososia,

      ah
      są drogie, są wręcz bardzo drogie
      dużo odpadu po zakupach, ale wykorzystuję go i zakopujemy po drzewka lub słabe krzaki :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...