*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 2 grudnia 2014

akcja uratuj cukierki

potrzebne: śrubokręt, obcęgi

Cukierki potrzebne do kalendarza adwentowego, nieszczęśliwie włożyłam do szafki zamykanej  na klucz. I nie potrafiłam jej otworzyć, nie można było przekręcić klucza. Rozpoczęto akcję: uratuj cukierki. Po dziesięciu minutach cukierki odzyskane. Zamek w szafce nie zatrzaśnie się nigdy :)
Tak, tak, nie zamyka się wcale...




Spróbuję "adwentowo" każdego dnia, zamieścić chociaż kilka zdań na blogu.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak bo panika była, że puste rożki kalendarza zostaną...
      :)

      Usuń
  2. :)))) To dobrze, że się udało!!! To dopiero byłby problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pytanie: czy ciukierki uwolnione padło trzy razy. Akcja: uwolnij cukierki udana, potwierdzam :)

      Usuń
  3. :) no tak, już nie masz szafki na słodycze

    u mnie to musiałby być sejf

    hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak szafka na wszystko, tylko nie na słodycze---- potwierdzam. Moje tajemne mie3jsce odkryte i gdzie teraz schować?

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...