*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 3 listopada 2014

pigwówka

świadczy o tym, że mamy jesień..........
gościłam się, poczęstunek pierwsza klasa, bawiliśmy się ..... (grzecznie, cudownie, doskonale)
pigwowiec, nalewka, rodzynki
 tegoroczna nalewka z pigwowca przygotowana, a przy okazji: babka i zeszłoroczna nalewka z mirabelek


babka z silikonowej foremki robi furorę wśród gości, też się nią zachwycaliśmy,
a.... i zapewniam smakuje tak jak wygląda



nalewka przygotowana: pigwówka

11 komentarzy:

  1. fajną masz foremkę na babkę :) a babka drożdżowa czy ucierana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremka MM (Mojej Mamy) :)
      byłam tam na nalewce i babce (bo babskie spotkanie było :))))

      babka ucierana, foremka silikonowa,akurat z jakiejś promocji po 1 złoty była. Czasami trafi się jakiś fajny gadżet

      pigwówka też nie moja :(, ale podobno posmakować dostanę
      :)

      Usuń
  2. Wszystko wygląda doskonale, pogwówka... to ja sobie wspominam tutaj dzisiaj :) kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może po prostu przygotuj nalewkę.... :)

      Usuń
    2. tutaj nie ma spirytusu, a dwa pigwy też nie spotkałam :*

      ściskam

      Usuń
  3. Ta babka to gawiazdą może zostać. Fikuśna bardzo :) B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gwiazda piszesz? mi kojarzy się z górami :))

      Usuń
  4. Baba super! Silikonowa forma to zdecydowanie hit! I jakie ułatwienie ;) pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w kształcie misia, ale wstyd przyznać się nie wypróbowana. (chyba spróbuję aby "obfocić" na bloga)

      Usuń
    2. Koniecznie! Miś to zdecydowanie temat na bloga! Upiecz w nim chleb ;) ;)

      Usuń
    3. podpowiedź na medal, może przy sobocie :))))

      dziękuję za pomysł :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...