*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 22 grudnia 2018

bramka

zamknięta.......

limit problemów wyczerpany.
  • dość
  • czas zmienić coś
  • i po co mi to było.....
trzeba cierpliwości.....
..



zakręciłam kurek, nie dam się wykorzystywać, bo teraz to nawet już znaczne kwoty były.
Więc jestem ta niedobra....

3 komentarze:

  1. Zacznij być dobra dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra dla siebie masz być, żadna to chwała dać się wykorzystać. Lekcję odhacz, wnioski wyciągnij i zamknij drzwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alis, po to są właśnie drzwi, żeby je otwierać i zamykać w razie potrzeby. :) I to wcale nie znaczy, że jesteś niedobra. :) Ja swoje też zamykam, niejedne już w swoim życiu i wcale nie uważam się za niedobrą. Jestem dobra dla siebie, to też ważne, jak zauważyli poprzednicy.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...