*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 10 maja 2016

a myślałam..

... że to tylko trzy dni

wszystkie... słowa kojarzą mi się z hydrauliką....
tą budowlaną, bo wiadomo są różne odmiany

zawór, ciśnienie, zwrotka, kolanka..... 
ciepła woda, zimne grzejniki, zimna woda w grzejnikach...

nie było ich, czy jeśli wrócą to popsują to co działa?

nie działa tylko to- co zmieniali.


5 komentarzy:

  1. Fachowcy :(, książki o nich można pisać, tylko po co ;_?

    Współczuję, Alis <3
    BB

    OdpowiedzUsuń
  2. Remonty niestety zawsze niosą w sobie moc niespodzianek... życzę Ci ich, jak najmniej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na niespodzianki to jestem przygotowana, na problemy mniej... :0 denerwuję się szybko...

      Usuń
    2. To się nie denerwuj, to nic nie zmieni, a zdrowie podupada :) nie daj się.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...