*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 17 lutego 2015

Iwonki- mam i ja

serwis iwona chodzież
a  kwiatki to mogę sprytnie zakryć sałatą....

Swego czasu zamarzył mi się nowy serwis obiadowy, nie było jeszcze świata blogów i tej mody teraźniejszej na całkowicie białe zastawy. Co ja się nie naszukałam: w sklepach (wybór duży, ogromny, ale ceny zaporowe), w marketach (kolorki, wzorki, tylko te rozmiarki: talerz wielkości miseczki) , w końcu na allegro  padło na Iwonę. Ale te złote paski ręcznie malowane......... Miałam już kilka naczyń ze srebrnym wzorkiem i nie sprostały zmywarce....... Po długich naradach wybrałam CHODZIEŻ Iwona z napisem i logiem:
Produkt nadaje się do zmywarki i mikrofalówki.  


          



 Zadowolona jestem z serwisu bardzo, chociaż uszka od małych filiżanek są nieco nie praktryczne. Dokupiłam potem lub dostałam jeszcze kilka elementów ze złotym paskiem i tak na co dzień służy nam ta moja Iwona.

11 komentarzy:

  1. A na moim serwisie nie ma napisu, że nadaje się do zmywarek, za stary jest. Zresztą wtedy nawet mi się nie śniło, że będę mieć zmywarkę:) Ale i tak myję. Rzadko używam, więc myślę, że tak szybko się nie zetrze złoty pasek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na serwisie z paskiem jest przeważnie napis: malowane ręcznie, więc to wyklucza zmywarkę.....

      logo było na kartonie, nie na poszczególnych elementach...
      Na tych kilku elementach pasek przeżywa zmywarkę, ale podejrzewam, że to nowsze farby i już tak szybko się nie poddają :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. i weź tu coś wybierz, jeśli 5 różnych róż do wyboru???


      :)))

      Usuń
  3. Iwona z różami... jak to dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicjo, serwis cudny! ..ale co w serwisie?! - same pyszności! czyżbyś przygotowywała powoli ostatki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie czasem jak na dworcu.
      śledzik tez nas nie ominie.
      :)

      Usuń
  5. aaa to ja mam inną Iwonę, patrząc na fotografie... Twoja jest piękniejsza

    http://www.green.shop.pl/676-897-thickbox/chodziez-iwona-serwis-kawowy-dla-12-osob-013.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonę maja jeszcze 3 sąsiadki (okazało sie juz po zakupie :)
      Jedna ma Twój wzorek, i tak go lubi, że kawkę lub herbatkę pijemy tylko w tych kubkach i podstawki zawsze podaje.......

      :)
      ja ze względu na zmywarkę nie brałam pod uwagę ręcznie malowanych

      Usuń
    2. Moja mama też ma taką zmywarkową, ale jeszcze inny wzór, a może to już nie Iwona, nie wiem... w każdym razie, teraz zacieszam się irlandzkimi wzorami... i na szczęście można myć w zmywarce :) zwykłe kamionkowe szkliwione :*

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...