*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 26 sierpnia 2020

ogórki w zalewie po kartusku

sezon jeszcze to przypominam:

dobry przepis na zalewę do ogórków z papryką, nazywane ogórki po kartusku 

 

ogórki i paprykę można na zimę przechować w słoikach. 


ogórki i paprykę z zalewy wykorzystuję również do szaszłyków drobiowych

te szaszłyki to nasze ulubione, nie lubimy surowizny warzyw dokładanych na szaszłyk. Te pokochaliśmy miłością wielką. Do przygotowania wykorzystujemy pierś z kurczaka, warzywa po kartusku, boczek parzony, lub wędzony, cebulę w krążkach. Koniecznie robimy je dzień wcześniej, aby cebula, którą użyliśmy- pod wpływem soli i przypraw zdążyła zmięknąć. Te wyjątkowo zaplanowałam rano, więc cebulę pokrojoną na krążki, ułożoną na płasko,posypałam solą i przyprawami i nakładałam na patyczki dopiero po 6 godzinach. 

szaszłyki drobiowe


2 komentarze:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...