*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 10 czerwca 2020

z blogiem raźniej

Bardzo Wam dziękuje za przemiłe, pełne radości i nadziei życzenia.
Za każde życzliwe zdanie, po stokroć odbijam, z sympatii garść dobrych myśli posyłam...


To już następnego dnia poranek.... Przetestowałam- rosół z ciastkiem też nieźle smakują....

13 komentarzy:

  1. Rosół z ciastem... kurcze nie próbowałam jeszcze :)
    hymmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię mielonkę na chałce, popiłabym rosołem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie mieszam smaków, a słodkości nie lubię.
    Ale, jak kto woli.
    Pozdrawiam cieplutko 💛😀🌻

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Ci się szczęści 🙂 A słodkie ze słonym i ja lubię..

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności urodzinowe, miło pooglądać!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszny tort :D Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności, chociaż nie wiem czy odważyłbym się na połączenie rosołu i ciasta :D Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie, słodkości uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tort narobił mi smaku, babeczki trochę mniejszego, bo nie lubię ciast z owocami. Rosół, to tylko i wyłącznie z makaronem. Niechaj Ci się wiedzie przez drugą 50-tkę. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pyszności na zdjęciu 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. To mówisz żeby spróbować tego rosołu z ciastkiem???:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione nieco, ale przyjmij szczere, najlepsze życzenia! Rosół z ciastkiem - hmm :) U mnie ciężko o jakieś rewolucje żołądkowe, więc mogę sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...