*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 7 czerwca 2020

kiedy kwitły bujany...

Gdy przyszłam na świat, moja Mama dostała od znajomych, przez Pielęgniarkę bukiet bujanów do pokoju, w którym była po porodzie. Pozwolili Jej go zostawić w pokoju. pachniało przepięknie.

Zawsze dziwiło mnie, że tak kocham te kwiaty. Opowieść poznałam wiele lat później....
Niestety, jeszcze piwonie w tym roku nie kwitną, nie mam mojego krzaczka na zdjęciu...

******

Potem pokochałam jeszcze te maki. Dostałam pierwsze sadzonki od znajomej, Lidy......
dziś lubię gdy u mnie kwitną.
pięć dziesiątek to znak tego posta.
Niektóre z Was Starsze, niektóre Młodsze, może Któraś też pół wieku świętuje...
Przyjmę wszystkie szczere, życzliwe myśli, życzenia również....Przekonałam się już dawno. Blogowy świat ma MOC...

15 komentarzy:

  1. Niech ci się darzy, niech się spełniają marzenia, oczekiwania. Uśmiechniętych, przyjaznych ludzi wokół. Zdrowia, szczęścia, pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła Pięć Dziesiątko, wszystkiego najlepszego ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=u2JixPukuh0

    OdpowiedzUsuń
  3. Alis, Wszystkiego Najlepszego! Radości, zadowolenia, spełnienia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże chciałabym mieć 5 dziesiątek, a tym czasem bliżej do 7-demki. niechaj się spełni to, czego sama sobie życzysz. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś w pięknym wieku.
    Wiem co mówię, naprawdę.
    życzę Ci wiele szczęścia, zdrowia i pomyślności na następne 50 lat :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i radości !
    Ja swoją 5-kę rozpoczęłam dwa lata temu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest nas dwie :) Pocieszam się, że mogłabym być starsza, dużo starsza :) Wszystkiego co najlepsze życzę, zadowolenia z życia, jak najmniej stresu i wiele, wiele spokoju i tego co sobie byś sama życzyła :) I bloga mi nie zamykaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęścia i wielu takich pięknych kwiatów i widoków na przyszłość 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, zwłaszcza teraz, i samych pięknych momentów w życiu. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w świecie 50- tek:):) Fajny to świat:):) Wszysstkeigo NAJ!!!NAJ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w klubie 50- latek🤗
    Wszystkiego, co dobre i piękne na kolejne udane lata🌻🙋

    OdpowiedzUsuń
  12. moje maki znowu nie wyrosły w tym roku. A dla Ciebie wszystkiego najlepszego kochana ~:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę przede wszystkim dużo zdrowia, bo ono jest najważniejsze :)
    Piękna opowieść z tymi kwiatami ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione, ale szczere i serdeczne:)
    Wielu dobrych i szczęśliwych dni w następnych 50:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...