*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 4 czerwca 2020

różowe, jasnoróżowe, fioletowe

w takich kolorach w ogrodzie:
wajgelia, krzewuszka jaśniejsza- wczesniej kwitnie

wajgelia, krzewuszka cudowna, pózniejsza

czosnki ozdobne fioletowe

bez szlachetny

wiciokrzew (nie znam odmiany, ma jasnoróżowe kwiaty i obłędnie pachnie ok 20 wieczorem. Właściwie mam jeszcze wiciokrzew pomorski, ale zapomniałam zrobić mu zdjęcie :D

9 komentarzy:

  1. To fakt, że nasze ogrody przeżywają teraz pełen rozkwit 🌸
    Pozdrawiam słonecznie 🌞 z trelami ptaków za oknem 🐦

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pod oknem kwitną dwa bzy szlachetne, zapach jest cudny ;)
    Nie mam serca zrywać, wącham namiętnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:) Kolor bzu zachwycający. Zapach na pewno jeszcze bardziej. U mnie bzy już przekwitły, ale lato dopiero się zaczyna. Zakwitnie wiele roślin i krzewów, które nas zachwycą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach wiciokrzewów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród przepięknie rozkwita :D Wszystkie roślinki przepiękne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie juz bzy - lilaki przekwitły. Zaczynaja kwitnac dzikie bzy i rozsiewać swój mocny zapach, który lubię, bo kojarzy mi sie z dziecinstwem i zabawami z rówieśnicami pod krzakami dzikiego bzu!:-)
    Pozdrawiam Cię ciepło, Alis!:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci kwitnie :* i pewnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Czy mnie jeszcze pamiętasz..." Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...