*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 29 kwietnia 2020

od szczęsliwych

dzięki stadku kur odkryliśmy na nowo jajecznicę. Kiedyś, gdy nie mieliśmy własnych kur, robiliśmy tylko taką jajecznicę z boczkiem i cebulą i tylko na śniadanie

a możliwości tyle, czasem nawet na kolację przygotuję....

jajecznica bez dodatków, ze szczypiorkiem lub z boczkiem też bywa
z cebulką i kiełbasą

jajecznica na śniadanie
nie mam tu dziś zdjęcia, ale lubimy również z kurkami

jajecznica bez dodatków, ze szczypiorkiem lub z boczkiem też bywa
bez dodatków, ze szczypiorkiem lub z boczkiem też bywa

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam jajka, ale jajecznicę jadam luźniejszą i tylko czasami z dodatkiem kiełbasy zamiast boczku. Z kurkami nigdy nie próbowałam, a ze szczypiorkiem nie przepadam, bo on u mnie tylko do twarogu lub pomidorów. Pozdrawiam, trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie szczypiorek z wyrastającej cebuli wiosną jest zawsze na parapecie, dorzucamy i do pomidora i do twarożku i do jajek. :D

      Usuń
  2. Jeśli jajka, to tylko na miękko, lubię i mi służą 🍳
    Smacznie pozdrawiam🙋🍓🧡

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze z pomidorami jest smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznego:)
    Lubię jajka na miękko i często takie właśnie jemy na śniadanie. Odkąd zaczęłam hodować kurki to smakują nam jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie!Lubię jajecznicę z kiełbasą, pieczarkami i szczypiorkiem. Moja siostra od lat dodaje do niej mąkę, jej jajecznica jest taka puszysta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jajka, a najbardziej te w ciasteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często jem samą, bez dodatków, ale to zupełnie inny smak jajek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra jajecznica nie jest zła, zwłaszcza w niedzielny poranek.
    Lubię z zielonym, pomidorkami i szyneczka do tego:-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...