*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 15 kwietnia 2020

3xp

do przygotowania tym razem:
GRY PLANSZÓWKI 

do posłuchania:

Męskie Granie w domu Daria Zawiałow 09/04/2020



do posprzątania -
z lodówki po świętach:
podgrzybki w occie, sałatka z makaronem, tortilla z serkami, suszonymi pomidorami i wędliną. jajka ze szczypiorkiem, parówki cielaszki, papryka.
podgrzybki w occie, sałatka z makaronem, tortilla z serkami, suszonymi pomidorami i wędliną. jajka ze szczypiorkiem, parówki cielaszki, papryka.



7 komentarzy:

  1. Allis, to ja też zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! U nas na świętach było tylko jajko z majonezem XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze przydałoby się mieć gdzie te planszówki wydrukować 😉 Choć można je też narysować. I nawet wymyślić własne. Daria śpiewała cudnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że masz chęć na jedzenie, granie i słuchanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł z tymi planszówkami, to świetne zajęcie w obecnym czasie.A zawartość lodówki całkiem smakowita :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po świętach to ja zrobiłam ryż z jabłkami - pieczony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...