*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 11 kwietnia 2020

jeszcze....

w zielone gramy

różne drogi nas prowadzą, tak świątecznie wiosennie,

żeby omijały Was trudności związane z obecną sytuacją.


moje problemy z logowaniem u Was trwają, ile komentarzy napisałam, które zniknęły. I niektóre jako Alis niezalogowana- te też niknęły.
Pozostaje uzbroić się w cierpliwość.

7 komentarzy:

  1. Cierpliwości więc Ci życzę, zdrowia, spokojnych Świąt i żebyśmy mogli grać w zielone bez żadnych zakazów i w normalnym świecie :) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niechaj ten wiosenny nastrój towarzyszy Ci w ten świąteczny czas, wraz ze zdrowiem, spokojem i optymizmem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna jest. Zielone wygrywa. Jeśli jeszcze chwilę cierpliwie posiedzimy w
    tym śnie wariata, wszystko się skończy i poukłada. Będzie dobrze, choć inaczej. Zdrowia Alis i krzepkości, Tobie i Twoim Najukochańszym. Uśmiech z Podlasia na Kaszuby posyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzałam do Was na blogi, komentarz u myszki na wordpress mogłam zostawić. Iwona życzenia wzajemnie składam i dziękuję. AB, tekst jak zawsze połknęłam w całości... i jeszcze wracałam do niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i spokojnych Świąt !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołego, zdrowego Alleluja! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo radości na te święta życzę. I wytrwałości, abyśmy w spokoju doczekali do końca tych dziwnych czasów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...