*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 5 kwietnia 2020

kłopocik

i stało się. Mogę zalogować się na swoje konto blogger tylko w bloggerze. i tam jestem Alis. Innych opcji nie ma. Nie zaloguje mnie i nie zostawia moich napisanych komentarzy u Was. wszystko znika.

zaglądać tylko anonimowo mogę.

Jeśli klikam po prawej stronie Zaloguj, przerzuca mnie do Bloggera, na stronę z moimi postami. i tu jestem zalogowana. Z napisu nad Waszymi blogami równiez wskakuję na mój profil bloga.


zdolność Tworzenia u Ciebie też nie mogę pisać. Dziękuje za podpowiedzi :D

7 komentarzy:

  1. Uu a czemu to tak? Może załóż nowego bloga na wordpress, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, zmieniałaś hasło go gmaila?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki aby się wszystko naprawiło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz popytać, to na pewno da się odkręcić.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej... kurcze... niedobrze :( Nie powinny się takie rzeczy dziać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie google znowu coś majstruje przy bloggerze. Co jakiś czas są tu jak nie takie to inne problemy.
    Ja z kolei np za diaska nie mogę skomentować (nawet własnego bloga) z produktów Appla (ani z iphoene'a, ani z iPada), co jest irytujące, bo laptopa rzadko włączam. Myślę, by przenieść blog na wordpressa albo w inne miejsce, ale cholibka nie chce mi się z tym bawić i uczyć od nowa obsługi nowego miejsca.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...