*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 30 kwietnia 2019

lin

o rybach u mnie było już sporo
a że lubimy to i zdjęcie przygotować nie trudno.
Niedzielne śniadanie na ciepło:
lin prosto z patelni:

lin, jak smazyć lin zdjecia ryba smażona lin w całości lin ryba jak zrobić
kawa inka, chleb z masłem i smażony lin w całości, prosto z patelni-  na śniadanie....  takie smaki to tylko na Kaszubach

świeża ryba z patelni, skrobiemy z bardzo gęstej łuski (mam specjalny skrobak, oddzielamy wnętrzności, myjemy, solimy, panierujemy w mące i na patelnię....)

OOO- jeszcze ciekawostka, głowy przejął syn z synowa na sosek rybny ( o nim jeszcze na blogu nie było, to danie mojej Mamy (...0) muszę je tu jeszcze opisać kiedyś... przepyszne śniadanie lub obiad .

lin jak zrobić

4 komentarze:

  1. Czekam na ten przepis Twojej mamy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lina chyba jeszcze nigdy nie jadłam.Wygląda smakowicie. Miłej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jem ja moją poranną owsiankę, i patrze na tego lina :-) Bym się zamieniała :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...