*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 10 kwietnia 2019

chińskie przysłowie...

gdy byłam w pierwszej lub drugiej lub trzeciej klasie podstawówki, moja ukochana najcudowniejsza pani Adela (nauczycielka I-III) powiedziała nam, dzieciom:

- a wiecie jakie jest najstraszniejsze chińskie przekleństwo?

  • obyś cudze dzieci uczył!
nie wiem dlaczego utkwiło mi to w pamięci.....

3 komentarze:

  1. No pacz, jaka była niezadowolona ze swojej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dać królikowi czas :-) Utkwiło, bo ty ją kochałaś, a ona ci powiedziała ,że cię nie lubi, jesteś kłopotem...Bo ty byłaś tym cudzym dzieckiem. Dzieci się nie oszuka. Ech, Wszechświecie.
    I wszyscy chcemy dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo uczenie dzieci to naprawdę niełatwa rzecz! Jednak gdy robi sie to z pasją, z radościa i uporem a przy tym rozumie sie siebie oraz uczniów na pewno pojawia sie mnóstwo satysfakcjonujących momentów. I takich belfrów dobrze sie po latach wspomina.I wie się, ile oni dobrego dali z siebie. Miałam paru takich, na szczęscie. Miałam też do czynienia z paroma frustratami i paranoikami. No niestety, ich takze pamiętam, a co gorsza wiem, że jeden z nich wtrącił mnie w kompleksy, z którymi do dzisiaj czasem ciezko sobie poradzić! Na szczęście, wyszłam na ludzi, wiec chyba Ci pierwsi wywarli chyba większy wpływ!:-))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...