*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 6 kwietnia 2019

moment II

wy to potraficie zrobić dzień Dziewczyny
  • przemiłe to było, gdy zerknęłam na bloga, poczułam taką radość jak rankiem dzień wcześniej: wyjeżdżałam z podporządkowanej drogi na główną (osiedlowe), nawet nos auta wysunęłam za mocno, bo nie widać dobrze: a tu z prawej auto i pan podnosi wysoko rękę- wita z uśmiechem i z lewej też z auta pan kłania się z daleka. Ale to miłe- skomentował najmłodszy "dzieć mój."
  • i wczorajszym rankiem to samo uczucie radości: z każdej strony sieci ciepłe i przemiłe życzenia
  • bardzo Wam za nie dziękuję, również w imieniu trzydziestolatka....







1 komentarz:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...