*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 13 kwietnia 2019

3xp

do poczytania:
mądre podpowiedzi Babci, z postu u Starej Kobiety




do posłuchania:

dziewczyno z tamtych lat
moja Ciocia śpiewająca w regionalnym zespole, opowiedziała, że gdy śpiewają tą piosenkę na żywo na występie jakaś niesamowita atmosfera sie wytwarza, ludzie nawet bisują ją.....

do przygotowania:
szybka surówka do obiadu
szybki sos biały do smażonej ryby ( u mnie dorsz)
surówka z marchewki, pora i słonecznika, najszybsza na świecie

4 komentarze:

  1. śpiewam razem z Celińską i chce mi się płakać
    "Wspomnienia czasem są bolesne
    Na twarzy znaki rzeźbi czas
    Szczęśliwa bywam tylko we śnie
    Na jawie ciągle jestem zła
    I chociaż młode lata trudne
    Tak często było szczęścia brak
    To miałam siłę, miałam zdrowie
    Żeby zdobywać świat"

    Proste słowa, a wiele z nas powie - to o mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam mniam :) A ostatnio usłyszałam, że ryby w naturalny sposób odmładzają nasz organizm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoje różniste dania stwierdzam, że ja jestem kulinarnym leniem.
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi zrobiłaś smaka na rybkę:):):

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...