*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 26 kwietnia 2017

3xp

do poczytania:
o udanej diecie
na blogu LadyoftheHouse

do posłuchania:
 o ptakach (mała strzałka z lewej strony zdjęcia)


do przygotowania:
tortille 
warzywa z przetworów: paprykę konserwową i ogórki z zalewy po kartusku
tortille kupuję gotowe, jako dodatki używałam zimą warzywa z przetworów: paprykę konserwową i ogórki z zalewy po kartusku oraz wiórki cebuli, sos: majonez zmieszany z ketchupem.
 czasem w sklepie koniecznie zachce nam się kupić jakiś sos "wymyślny" i potem wyrzucałam taką do połowy opróżnioną butelkę. Zaczęłam więc robić mieszankę majonezu i ketchupu, w sezonie dodaję również drobno posiekane zioła. I polubili, taka tortilla smakuje wszystkim.

8 komentarzy:

  1. Hejka :)
    Chwilę posłuchałam ale... w obecnych czasach kiedy można znaleźć piękne nagrania poszczególnych ptaków to... nie nęci mnie taka audycja. Zaintrygowałaś mnie za to tortillą :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybkie danie, mozna wykorzystać to co zostało z obiadu, u mnie są nawet paski szynki akurat tutaj. Do tego i jakieś warzywo zjemy. :D

      Usuń
  2. Post Dąbrowskiej (cały) pszeszłam 5 lat temu. Problem zdrowotny jak był tak jest (trądzik różowaty i nadcićnienie). Pani Dąbrowska twierdzi, że na choroby skórne już 2 tygodnie wystarczy ale to nie prawda. Dużo schudłam bo do 46 kilogramów i wyglądałam okropnie. Czasem jeszcze robię sobie kilka dni takiej głodówki w celu uregulowania trawienia.Trwałych efektów jednak nie ma. Najlepiej się czuję na dietach z dużą ilością kaszy jaglanej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opis, ciekawie tak przeczytać osobę, która zmierzyła się z tym wyzwaniem.
      Spróbowałabyn, ale mam narazie świadomość krótkotrwałego zrywu.
      Co Cię zmotywowało? i czy miałaś kogoś do towarzystwa?

      Usuń
    2. Głodówki cale nie pomagają odchudzić, a tym bardziej, że występuje efekt jojo. Mało tego, głodówki powodują wiele szkód niż pożytku. Ludzie z desperacji potrafią byle jaką dietę zastosować i często trafiają do lekarza ze złymi wynikami badań. Szczególnie dotyczy osób, którzy stosują diety jednoskładnikowe, wysokotłuszczowe, dietę białkową itp. Dieta jednoskładnikowa doprowadza do niedoborów różnych składników pokarmowych. Po za tym w diecie białkowej jest zbyt duże spożycie produktów białkowych, a nadmiar białka szkodzi nerkom. Ludzie próbują wmówić działanie lecznicze głodówek, które naprawdę szkodzą a nie pomagają. Szczególnie szkodzą osobom chorym na cukrzycę. Najlepszą i najzdrowszą dietą jest dieta podstawowa każdego zdrowego żywienia, czyli dieta polegająca na spożywaniu różnorodnych produktów spożywczych zgodnie z zasadami żywieniowymi oraz aktywność fizyczna. Proszę nie kierować się dietami cud ani głodówką, bo one tylko szkodzą a nie pomagają. Dużo osób nabiera się na te cudowne diety, które chcą sprzedać autorzy tych diet.

      Pozdrawiam,
      Patryk

      Usuń
  3. Podsunelas mi pomysl na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś kupić tortillę :) Uwielbiam tortillę z warzywami :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...