*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 10 marca 2017

3xp

do poczytania:

marzenie o własnej książce


do posłuchania:
Aicha w nowej wersji


do przygotowania:
dla tych, którzy lubią:

 smalczyk z cebulą

smalec z cebulą do chleba
smalczyk wiejski ze słoika (chleb też swojski), mojej siostrze wyszedł przepyszny, -no może lekko za słony :D
danie  do dziś bardzo popularne na Kaszubach , nawet można na festynach kupić tak posmarowaną kromkę chleba.

5 komentarzy:

  1. Alis, bardzo lubię smalczyk z cebulką,ale niestety zbyt wiele zjeść nie mogę.Teraz na przedwiośniu brak woreczka żółciowego bardzo mi dokucza! Pozdrawiam sertdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba na gotowane przez tydzień się przerzucić i podobne lekkie dania jak z diety :)

      Usuń
  2. Robię podobnie (bez vegety) ale z łoju gęsiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra podpowiedż, przyda mi się pomysł. Jesienią też mam sporo tłuszczu gęsiego, dziękuję :)

      Usuń
  3. Nie jest to proste z tą książką...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...