*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 9 marca 2017

krążą...

.. w sieci różne wierszyki, przeróżne życzenia
  • i co się okazało, że również te bardzo babskie, jakież było moje zdziwienie, gdy dostałam esemesem taki tekścik, a uśmiech !!! Długo przycisnęłam tekst na komórce (telefon dotykowy). Uruchomiła się opcja: KOPIUJ. Przejrzałam kontakty w komórce, i wybrałam kilka imion. Długim przyciśnięciem w miejscu na tekst w esmesie i messendzerze, uruchomiłam opcję WKLEJ. Jak mi pięknie poodpisywały dziewczyny. Miłe chwile.....
  • po prostu fajne babki...

6 komentarzy:

  1. Domyślam się, że te wierszyki, to z okazji wczorajszego święta tak krążyły na Twój telefon, a z niego na inne, też babskie.Serdecznie pozdrawiam, nie tylko z okazji minionego Dnia Kobiet, bo w tym roku możemy obchodzić cały tydzień jak ogłosiły media.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie na telefon i pierwszy raz tak ilosciowo mogłam przetestować KOPIUJ WKLEJ na telefonie. Ciekawą opcją jest również PRINTSCREN czyli zrobienie zdjęcia tego co jest aktualnie wyswietlone na telefonie....

      Usuń
  2. Fajne to dostawanie zyczeń od innych kobiet.Nawet bardziej mi się to podoba niz dostawanie życzeń od mężczyzn. Wszystkiego dobrego zatem zyczę Ci po babsku - serdecznie i siostrzanie!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje zaskoczenie było duże, frajda z podesłania kumpelom ogromna, ale najmilsze w tym wszystkim były te odpowiedzi.... takie mile zaskoczone dziewczyny, tak sympatycznie i szczerze mi dziękowały, aż cieszy niesamowicie.
      Za życzenia dziękuję i moc życzliwych myśli również podsyłam....

      Usuń
  3. Kto wie czy to jakimiś dziwnymi kolejami nie od Ciebie dostałam tego babskiego esemesa;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli świetny i wesoły, to się na pewno podczepiam :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...