*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 11 listopada 2016

nieśmiała prośba...

może kiedyś jeszcze będziecie się tym zajmować...???
  • echo minionego czasu pobrzmiewa, jeden telefon a tyle miłych wspomnień i ta nieśmiała prośba: może kiedyś jeszcze będziecie się tym zajmować...

     

      Marcin na białym koniu przyjechał,  ja gotuję prawdziwy  rosół z kury, bo wirus dręczącej żołądkowej się przypałętał do nas...

4 komentarze:

  1. Hejka, tu bałwanek pozdrawia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhehe, miło mi i lecę pozdrowienia u Ciebie zostawić... :)))

      Usuń
  2. No niestety, ale jesień i zima to typowe pory roku, gdzie często ludzie chorują :( Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mówią, że na rota wirus, to tylko słone paluszki i cola, a Ty rosół z kury, co Ci kura winna :P ja się pytam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...