*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 17 czerwca 2015

Wzruszenia :)



Prawdziwe życie, normalna codzienność.
Czyjeś myśli, marzenia, plany problemy...

Miałam przygody, które mnie niesamowicie wzruszyły:
- wzruszenie, że byłyśmy wspólnie na rowerach
- serduszko na okularach, czyli to było 25 lat temu (jak to możliwe, że ktoś to jeszcze pamięta i przypomina)
- przemiły, sympatyczny telefon od Cioć, po którym jeszcze mam łzy wzruszenia :)
- od jakiegoś czasu, telewizora nie włączamy. I słychać wtedy ptaki! Nawet jeśli okna są zamknięte.
- na najwyższym drzewie w lasku mieszkają 2 wiewiórki, ha
- wielki napis kredą na polbruku: ......, ...... coś Ci dam, jedno serce............

Jastrun właściwy, złocień właściwy, jastrun wczesny
Jastrun właściwy, złocień właściwy, jastrun wczesny, czyli po prostu roślina ozdobna popularnie nazywana margaretką. Przez tyle lat niestety nie mam na podwórku nawet małej kępy.  Najlepiej jej za płotem jest.

5 komentarzy:

  1. Pięknie. A nam za oknem biega sarnia rodzina, lisy i zające, nawet bażanty się dumnie przechadzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest TO dla Was ważne? Doceniacie codzienność? Nasza czasem przecieka boczną strugą, rozwidla się na prawo i lewo: spotka się jeszcze cy odpłynie?

      Usuń
  2. Prawdziwe życie...pięknie to ujęłaś - normalna codzienność... :))

    miło tak wsłuchać się w odgłosy natury - w tym owczym pędzie nie wiadomo za czym, rzadko się to udaje

    uściski ślę Alis :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny ten komentarz u mnie, normalna codzienność... podniosłaś mnie na duchu, kłopoty się walą, ale dobre słowo od Ciebie daje siłę...
      A.

      Usuń
  3. Muszę nadrobić zaległości....

    wspaniałe wzruszenia

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...