*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 22 czerwca 2015

trzy razy p

do poczytania: kilka przydatnych informacji :)

do posłuchaniaW pamiętniku Zofii Bobrówny
do przygotowania:
prosta i smaczna sałatka na kolację, o wyjątkowym smaku trzydniowych ogórków małosolnych
2 pomidory malinówki
4 ogórki małosolne, moje mają 3 dni
szczypiorek
pieprz
sól
łyżka dobrej, gęstej, kwaśnej śmietany, u mnie prawdziwa z mleka prosto od krowy

7 komentarzy:

  1. Taka wielka sypialnia, większa od największego mojego pokoju - taką to można urządzać :)

    Alis, zrobiłaś już małosolne ogórki ??? Pysznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam jeden garnek ogórków, wyjątkowo późno w tym roku, ale to zimniejsza pogoda.....

      pyszne są. Też planujesz zrobić?

      Usuń
    2. Dzięki , że przypominasz :)))) No to planuję, jak w zeszłym roku :) dzięki Tobie Alis :)

      Usuń
  2. Nie wpadlabym na połączenie malosolnych ze śmietaną. Ale spróbuję takiej nowości. W pewnym sensie czytasz mi w myslach :-).

    P.S. Mleka prawdziwego i takiej smietanki szczerze (niegroźne) zazdroszczę. I Twojej lokalnej przyrody :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe mieć bratnie dusze blogowe,
      pozdrawiam z sympatią..... :)

      Usuń
  3. miło było posłuchać Słowackiego - ciężki dzień miałam

    ogórków jeszcze nie robiłam, bo albo za drogie albo nędzne jakies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas już po 2.50 można kupić, ale czasem faktycznie, żółte, nierówne i "jakieś takie" były


      Kiedyś....... na pamięć Zośkę się znało............. to sobie tak po cichu mówię..........

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...