*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 6 lipca 2022

3razy na pe

 do przemyślenia...

mądrze napisany trudny post u Karoliny

do posłuchania:

Natalia Szroeder - Osiedle


do przygotowania:

w sezonie czas na szparagi:

dostałam śwież i w słoiku (zalewa: woda, sól i trochę cukru)


 

świeże zapiekłam z majonezem kieleckim i koperkiem:  sos z kartonika.



ze słoika też zapiekłam: z majonezem, pierzem i koperkiem.






3 komentarze:

  1. Aż ślinka mi pociekła 😋😋😋
    Zawsze zaskoczysz czymś pysznym 😃
    Pozdrawiam serdecznie 💞💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Szparagi lubię, chociaż szybko drewnieją moim zdaniem. I nie ma kiedy się nacieszyć w pełni nimi.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu narobiłaś mi smaka na coś dobrego

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...