*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 15 maja 2022

3 x na pe

 do poczytania:

logika etapu

prawdziwe życie... pozytywnie- można podładować baterie. Bardzo dziękuję wiszni za post

do posłuchania:

Ralph Kaminski już polecany na blogach :D 

kosmiczne energie

do przygotowania:

 

bułeczki z maślanki z czarnuszką z sałatą wędliną i papryką, a i jeszcze rzodkiewka tam skryta


 

link do przepisu:  bułeczki maślankowe


mąkę dodaję taką jaką mam, ostatnio 50 g razowa 2000 i 200 g tortowa 405

7 komentarzy:

  1. Te bułeczki z maślanki mnie zaintrygowały. Twoja sałątka trochę podobna do mojej, która zrobiłam w niedzielne popołudnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ralpha uwielbiam, ale to już wiesz 😃
    I mnie zaintrygowały te , jak mi się zdaje, bułeczki! Trudne w wykonaniu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś mi smaka na coś dobrego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wieczór.

    Ralph Kamiński to moje najnowsze odkrycie muzyczne. Słyszałem już wcześniej jego nazwisko, coś nawet czytałem. Jednak dopiero jak wystąpił na tegorocznych Fryderykach to moja szczęka wylądowała na podłodze. A jak jeszcze dołożył występem w Sopocie z repertuarem Kory (na Fryderykach jedna piosenka chyba, a w Sopocie trzy jeśli dobrze pamiętam). Chwilami nic nie widziałem przez łzy, tak się wzruszyłem przy kawałku ,,Po prostu bądź:" w jego wykonaniu.

    Co do bułeczek to chyba podziękuję, moja masa ciała na razie nie zniesie chyba takich rarytasów. Ale może w przyszłości. :)

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam do wiszni, bo obecnie jest to temat bardzo mi bliski...no miło u mnie tak nie jest:(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...