*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 1 stycznia 2022

na nowy 2022....

Myśl na dziś:

 "Tyle wart jest nasz rok,  ile zdołaliśmy przezwyciężyć w sobie niechęci, ile zdołaliśmy przełamać ludzkiej złości i gniewu. Tyle wart jest nasz rok ile ludziom zdołaliśmy zaoszczędzić smutku, cierpień, przeciwności. Tyle wart jest nasz rok, ile zdołaliśmy okazać ludziom serca, bliskości, współczucia, dobroci ì pociechy. Tyle wart jest nasz rok, ile zdołaliśmy zapłacić dobrem za wyrządzane nam zło." 

kard. Stefan Wyszyński 


znalezione u elaj

 wszystkiego dobrego, pomyślności


sporo miłych słów dostawałam po publikacji moich migawek z potraw, i sporo pytań i próśb aby dodawać je dalej, z tym też będzie mi się kojarzył zakończony 2021 rok :D

i do poczytania ciekawy post u Gorzkiej Jagody

13 komentarzy:

  1. Dobrego NOWEGO ROKU Alis💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia przez cały Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne przesłanie kardynała.. Dobrego Nowego Roku! 🎉

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardynał Wyszyński zawsze miał coś ciekawego i ponadczasowego do powiedzenia. Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam. U Ciebie też sporo ciekawych postów i informacji znajduję :D

      Usuń
  5. Niechaj ten rok będzie dla Ciebie taki, jakim chciałabyś żeby był.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...