*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 12 grudnia 2021

ciekawy kalendarz adwentowy u elaj

 

 

 Zerknęłam na blogi, ciekawy pomysł u  elaj przykuł moją uwagę.

Codziennie zamieszcza zdjęcie widoku z domu, tekst, ciekawy cytat i link do akcji wspierającej, odsłona cegiełki to 10 groszy dla dziewczynki. 

kto chętny zajrzeć, polecam z uśmiechem

  https://www.dobryklik.pl/laurakonczynska  klikniesz dla Laurki?  to nic nie kosztuje, a Laurce zdrowie i życie ratuje.

 

 

2 komentarze:

  1. Alis, dziękuję 🥰. Twój wpis to najwyższą forma uznania 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka :)
    Zeszło się nim ogarnęłam cegiełkę :P Starość nie radość.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...