*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 20 kwietnia 2021

Miało być łatwe Miało być proste

 do posłuchania:

czarny świt

 

 .... kochani w zasadzie to jestem.. tylko gdzie indziej, czyli bardziej w realu.... 

dwójka wnuków żłobkowa i przedszkolak, dodatkowo przeorganizowałam mój plan dnia. czasem po 10 godzin, czasem jeśli, ktoś mógł mnie zmienić krócej i moja praca, która przeniosłam na popołudnia, - ograniczyła moje zasoby czasowe. Jak tylko czas mi pozwoli to wracam. Pozdrawiam serdecznie,  znajome z blogów, które tu przeczytają mój post.

 Agatek-  bardzo to miłe, że mnie inspirujesz, bo już chciałam tu raz post zamieścić. Aby dać znać, że wszystko w porządku u mnie :D

 

 

 Piosenka Ani Karwan

Tekst
Może do twarzy mi w cierpieniu i samotności
Mówią teraz jest twój czas
Biorę jeden głębszy wdech
Oddaję się bezsenności
Jest wierna mi od lat
I modlę się o lepszy dzień
O lżejszą głowę błogi sen
Choć w środku wszystko drży
Miało być łatwe
Miało być proste
Na zakrętach ścigam się
Z samą sobą, dogoń mnie
Miało być ważne
Stałe na zawsze
Przecież oni to nie my
Nas omijał czarny świt
Zabrakło nam
O włos
Nie wezmę od ciebie nic
Wyjdę stąd tak jak stoję
Spróbuję nie patrzeć w tył
Uformuję nową mnie
Z odłamków co pozostały
I strzepnę z ramion pył
Codziennie krok za krokiem
Będę stawiać choćby w ogień
Przyjmę wszystko albo nic
Miało być łatwe
Miało być proste
Na zakrętach ścigam się
Z samą sobą, dogoń mnie
Miało być ważne
Stałe na zawsze
Przecież oni to nie my
Nas omijał czarny świt
Miało być łatwe
Miało być proste
Na zakrętach ścigam się
Z samą sobą dogoń mnie
Zabrakło nam
O włos
O włos

3 komentarze:

  1. Powodzenia z maluszkami :) Pozdrawiam 🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. No jusz się zastanawiałam...znaczy żyjesz pełną życia ;)
    To jak ogarniesz, odezwij się czasem. Trzymaj się zdrowo i pionowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam Cię serdecznie, Alis!:-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...