*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 5 czerwca 2017

pozytywnie...

...zakręcony tydzień był
  • zalatana: podwoziłam, odwoziłam, podrzucałam, dowiozłam.....
  • bateryjki ładowane: uśmiechy, żarty, przytulania, miłe słowa, niespodzianki
  • odwiedziny: z 17 osób się u nas przewinęło...
spokojny czy zakręcony tydzień lepszy, ha- nie wiem

mniej czasu dla blogów mam, ale spróbuję nadrabiać...

2 komentarze:

  1. Najlepiej gdy zakręcenie i spokój przeplatają się ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to pisze autorka książek... no nie :)
      a gdzie akcja ??? :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...