*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 7 stycznia 2017

polskie święta....

pogoda dopisała....

- święto spędzone jak tradycja każe (!)
schabowy z kością, sos kurkowy, buraczki, ziemniaki, gąski w occie
tradycyjnie schabowy.........
  • obiadowo- schabowy z kością w tradycyjnej panierce, gąski w occie, buraczki, ziemniaki z sosem kurkowym
  • rodzinnie- starsi rodzice
  • młodzież kwitnie- spędzają czas po swojemu (u znajomych z noclegiem, na kuligu, znajomi w gościnie- i cieszy, że tradycyjnie koleje losu są naszym udziałem.....

- Święto Trzech Króli

10 komentarzy:

  1. Ale pychota! Sos kurkowy...co za smakowitość. Raz jadłam polędwiczki w sosie kurkowym i do dziś to wspominam!
    Kulig? Zazdroszczę! Ale spotkania w większym, rodzinnym gronie w taki dzień jak wczorajszy też są fajne. Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. U mnie zagadkę zgadłaś bezbłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas do schabowego koniecznie musi być sos z kurkowy z pietruszką. Chociaż gdy śnieg za oknem jego smak i zapach wydają się być jeszcze lepsze... :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mogę potwierdzić, bo już są tylko wspomnieniem na zdjęciu...

      Usuń
  3. Gąski gąski do domu... to ja wybieram buraczki, gąski i ziemniaki z sosem :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Od ponad roku nie jadłam schabowego. Sosu kurkowego jeszcze dłużej;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetycznie to wszystko wygląda. Ale najwazniejsze, że rodzinnie było. Rodzina razem to bezcenna rzecz!:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. To wspaniale, że młodzi ludzie wciąż bawią się na kuligu! Nie żebym sama uważała się za starą ;). Z resztą, ja również uwielbiam kulig (czy jest ktoś, kto tego nie lubi?) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to już ślinka cieknie na sam widok schabowego :) Apetycznie danie :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...