*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 18 stycznia 2017

martwiłam się..

.. że mi nie uda się, nie dam rady, to raczej niemożliwe....
a dzień był nad wyraz udany:
  • dojechałam, miejsca mieliśmy najpiękniejsze, podziękowanie bardzo głośne, przejście piechotą, pomoc w popchnięciu auta, świadome pożegnanie---- TYLKO ta mała wpadka, buty Wspaniałego zapomniałam zabrać z domu (w roboczych,nie mógł niestety pójść)
  • szybki smaczny posiłek w postaci zrzutów
  • wypad na fotel ortodontki
  • pachnąca świeżo uwędzona kiełbasa już w domu
  • przygotowanie ciszek z 4 kg ziemniaków poszło tak szybko i sprawnie, że aż zaskoczona byłam

a co w końcu ferie !!!

7 komentarzy:

  1. To się bardzo cieszę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowicie, twórczo i ortodontycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To super, że jesteś zadowolona :))) A ciszki pewnie smakowite placki ziemniaczane, które znikają z talerzy w zupełniej ciszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo atrakcji! Musiało być super! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciszki? Z ziemniaków? Co to takiego? Przypuszczam, że coś tak dobrego, że jest w stanie osłodzić wizytę u ortodonty;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś wyjątkowo, jedna odpowiedź do wszystkich:

    Nawet w gazetce z Kauflandu wzmianka o ziemniakach, przy okazji diety na dobry nastrój. Informują tam iż porcja ziemniaków może poprawić nastrój. Warzywo stanowi bogate źródło wielu witamin i składników mineralnych. Obfituje w witaminę B1, B2, PP,potas, żelazo, sód, magnez i cynk.

    Więc porcja ciszek, na poprawę nastroju konieczna. A opis w poście z czwartku (19.01.2017)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...