*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 10 grudnia 2016

Za łatwo

"Tak łatwo nam wychodzi ocenianie innych..."

jak napisała w komentarzu: 

pani spakowała torby, zabrała dziecko i poprosiła o podwiezienie. Po 19 latach rozstała się z mężem i wyprowadziła z domu. A wszystko udało Jej się utrzymać w tajemnicy. I to najbardziej wkurzyło okolicznych sąsiadów!

opinie, komentarze, zdanie innych ludzi na temat sytuacji,
  • za dobrze miała 
  • jest głupia
  • chyba jest pod wpływem czegoś
  • dla mnie dziwne to czasy
  • albo z pieniędzy albo z zazdrości

8 komentarzy:

  1. Skoro sie wyprowadziła z dziećmi, miała powody, serio nie wiem, co w tym dziwnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to mnie motywuje, aby Ją bronić w odpowiedziach. Dlaczego niby miała komuś opowiadać, tłumaczyć, pytać... a odpowiedzi: ja bym jej powiedziała! są częste.

      Usuń
    2. wielu ludzie w Polsce nie ma pojęcia np. o przemocy psychicznej, im się wydaje, że tylko siniaki na twarzy są dowodem na przemoc i głośne awantury niosące się przez wieś. Ech

      Usuń
  2. Och, ja te słowa często słyszę ;) Ludzie to by najchętniej wszystkich oceniali, tylko nie siebie. Ludzie lubią plotkować, oceniać, krytykować, bo tym są najlepsi. Szkoda tylko, że u siebie nic nie widzą.
    Nie wiem, skąd ludzie zieli taki nawyk do plotkowania i oceniania, ale widać ewidentnie, że ludzie się chyba nie zmienią.
    Pozdrawiam Cię Alis i życzę miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bo taki własnie był ten weekend :)

      Usuń
  3. A ja sobie myśle ze ludzie wola skupiać się na innych aby odwrocic uwagę od samych siebie Nie jest to fajne ale chyba tak wlasnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się nakręcaja znajome sprawą... to fakt

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...